Intrebari frecvente

De ce sa comand online?

Puteti plasa comanda la orice ora. Beneficiati de oferte  si promotii disponibile doar pe www.pronutrition.ro. Puteti urmarii atat comanda actuala, cat si istoricul comenzilor.

 

Cand voi primi comanda?

Daca ati ales livrarea prin Posta Romana, expedierea se face in 3-5 zile lucratoare de la finalizarea comenzii.

Daca ati ales livrarea prin curier, expedierea se face in 24 - 48 ore (in zilele lucratoare) de la finalizarea comenzii. Comenzile incheiate inainte de ora 12:00 sunt expediate in aceeasi zi in intervalul luni-vineri.
Sambata, duminica si de sarbatori legale se primesc comenzi on-line dar termenul de expediere curge incepand cu prima zi lucratoare ce urmeaza.

 

Pot sa comand fara a fi logat?

Da, comanda poate fi trimisa si in cazul in care nu aveti cont, sau nu sunteti logat, insa in acest caz pierdeti anumite beneficii disponibile doar pentru clientii logati.

 

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

 

Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea de resetare a parolei dand click pe butonul  „Ai uitat parola?”.

 

Cum platesc?

Plata se face prin ramburs, la primirea coletului.

 

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti modificarea comenzii, o puteti face sunand la numarul de telefon 0264-220.347. Modificarea se poate face doar in cazul in care comanda nu este deja procesata.