Antrenament Tradițional - Obține mai mult volum și masă musculară

Antrenament  Tradițional - Obține mai mult volum și masă musculară

SCOPUL ABORDĂRII: De a dezvolta mărime, formă și densitate folosind superseturile pentru a inunda tricepsii în totalitate cu sânge folosind intensitate maximă pentru a încuraja creșterea

SUPERSETUL 1: Extensii pentru triceps din întins (aka Skullcrushers) și extensii pentru triceps
Întinde-te pe o bancă orizontală ținând o bară EZ deasupra capului, la lungimea brațelor. Ținând partea superioară a brațelor stabilă lângă cap, iar coatele lipite de corp – nu le lăsa să iasă în exterior – coboară greutatea lent la ceafă. Încordează tricepșii pentru a împinge greutatea înapoi sus la extensie totală a brațelor. Folosește o greutate care să îți permită 10-12 repetări. Când ajungi la epuizare musculară treci direct la un set de pompare de 5-6 prese la bancă cu priză îngustă. Diminuează greutatea și treci imediat la aparatul cu cablu pentru a doua jumătate.

Folosește o greutate care să îți permită să finalizezi doar 8-12 repetări. Asigură-te că îți întinzi complet brațele, încordând tricepșii puternic la extensie totală. Fă pauză aproximativ un minut și repetă supersetul încă de trei ori.

SUPERSETUL 2: Flotări la paralele pentru triceps și extensii cu un singur braț cu priză inversată
Folosește barele pentru flotări care sunt destul de înguste, deoarece îți vei ține coatele mai lipite de corp cu putință. Din poziția de start – brațele complet întinse și picioarele încrucișate la spate, menținând trunchiul drept pe cât posibil – coboară lent, cât de mult poți astfel încât să îți fie confortabil, sau peste cotul care se întinde sau încheieturile umerilor. Împinge înapoi în sus până la extensie totală. Efectuează 10-12 repetări, însă dacă poți face mai mult decât atât adaugă o curea pentru greutăți pentru o mai mare rezistență. Cu toate acestea, efectuând flotări la paralele la cel de-al doilea superset, tricepșii tăi ar trebui cel mai probabil să fie destul de epuizați, iar greutatea corporală ar trebui să fie suficientă. După ultima repetare treci imediat la cabluri pentru extensii cu priză inversată. Cu un mâner D atașat unui scripete înalt stai drept lângă scripete și prinde mânerul cu mâna aflată spre exterior cu o priză supinație. Ține partea superioară a brațului blocată lângă corp și îndoind doar din cot, întinde brațul până ce acesta este drept. Flexează tricepșii puternic și pe urmă coboară greutatea lent în timp ce brațul tău vine înapoi peste corp. Folosește o greutate care să îți permită efectuarea a 12-15 repetări, lucrând pe ambele părți. Fă pauză un minut sau puțin mai mult și mai dă gata încă trei seturi. Tricepșii tăi ar trebui să explodeze de durere și o nouă dezvoltare!