Doar 24 ore! -23% la toată comanda COD: FREE23 + OFERTE: Cumperi 2 primești 3; Cumperi 1 primești 2 > VEZI OFERTA

Avem o veste bună pentru tine: acum poți câștiga puncte de fidelitate de fiecare dată când faci cumpărături pe www.pronutrition.ro. Sună bine, nu?

La fiecare comandă pe care o plasezi, îți returnăm 5% din valoarea produsului în puncte de fidelitate. 
Dar atenție, ca să primești puncte de fidelitate trebuie să ai cont pe site-ul nostru.

Și știi ce e cel mai tare? Poți folosi punctele pe care le-ai acumulat pentru a achiziționa produsele tale preferate! Poți acoperi până la 25% din valoarea comenzii cu puncte de fidelitate.

Când se activează punctele de fidelitate?

Acest lucru se întâmplă exact după finalizarea comenzii în cazul plăților online cu card. 

Totuși, în cazul în care ai plasat comanda prin ramburs sau prin plată la easybox, acest proces poate dura până la 30 de zile lucrătoare.

Dar nu-ți face griji, punctele tale au o valabilitate de 150 de zile de la momentul validării.

Cât valorează punctele de fidelitate?

Haide să vorbim despre cât valorează punctele de fidelitate: un punct valorează 0,05 lei.
Deci:
la o comandă de 100 de lei primești 100 de puncte (5 lei)
la o comandă de 500 lei primești 500 de puncte (25 lei)
la o comandă de 1000 lei primești 1000 de puncte (50 lei)

Cum poți câștiga puncte?

E simplu! Primești puncte de fidelitate pentru fiecare produs pe care îl cumperi de pe www.pronutrition.ro.

Și dacă vrei să vezi câte puncte ai acumulat până acum, tot ce trebuie să faci este să te autentifici și să accesezi "contul meu".

Cum poți cheltui punctele?

La fel de simplu! Poți folosi punctele tale de fiecare dată când faci cumpărături, alegând opțiunea "folosește punctele de fidelitate" din coșul tău de cumpărături.

Ce se întâmplă dacă returnez o comandă?

Îți mai spunem și că, dacă vrei să returnezi o comandă la care ai folosit puncte de fidelitate, acestea nu ți se vor returna.

Dacă returnezi o comandă, punctele pe care le-ai câștigat în urma acesteia se vor scădea.

Punctele de fidelitate sunt doar pentru tine și nu pot fi transferate sau convertite decât în produse de pe site-ul www.pronutrition.ro.

Dacă o comandă pentru care ai obținut puncte nu este ridicată, punctele se vor anula.

Și nu uita: abuzurile sau fraudele vor duce la suspendarea drepturilor tale de a participa la programul de fidelitate. Pro Nutrition își rezervă dreptul de a modifica structura programului de fidelitate sau de a-l suspenda.

Ce se întâmplă dacă punctele de fidelitate sunt blocate după o plată nereușită?

Dacă ai întâlnit vreun impediment și punctele de fidelitate sunt blocate după o plată nereușită, nu te îngrijora: acestea sunt blocate automat doar pentru o perioadă de 5 zile. 

Dacă vrei să le deblochezi mai repede, nu ezita să ne trimiți un e-mail la info@pronutrition.ro, să ne contactezi pe Facebook sau Instagram sau să ne suni la numărul de telefon 0264220347 între orele 7:00 - 15:30. 

Suntem aici să te ajutăm cu drag!