Vegetarieni si vegani

Care este rolul suplimentelor nutritive pentru vegetarieni și vegani

Dietele vegetariene și vegane sunt de obicei bogate în alimente sănătoase și naturale, precum fructe, legume, nuci și cereale integrale. În funcție de tipul dietei, o parte sau toate produsele de origine animală sunt excluse, astfel încât apare riscul unor deficiențe în organism. Suplimentele nutritive pentru vegetarieni și vegani au rolul de a evita aceste carențe din organism, pentru a promova o stare de sănătate optimă.

Ce presupune o dietă vegană sau vegetariană

Vegetarienii nu consumă carne, dar pot consuma lactate, ouă și alte produse de origine animală, pe când veganii elimină din dietă orice aliment derivat de la animale. De fapt, există numeroase tipuri de diete vegane și vegetariene, iar suplimentele necesare depind de tipul de dietă aleasă. Acestea includ diete lacto-ovo-vegetariene, lacto-vegetariene, vegane, raw vegane și, cea mai relaxată dintre ele, dieta flexitariană, care permite consumul ocazional de carne, produse lactate și alte alimente de origine animală.

Ce suplimente nutritive sunt potrivite pentru vegetarieni și vegani

Pentru vegetarieni și vegani, suplimentele nutritive se împart în două categorii principale: cele care previn carențele nutriționale și cele care susțin un stil de viață sănătos. Pe de o parte, vegetarienilor li se recomandă anumite suplimente, care au rolul de a completa alimentația, astfel încât să nu apară deficiențe. Pe de altă parte, majoritatea vegetarienilor sunt interesați de un stil de viață sănătos și folosesc suplimentele nutriționale pentru beneficiile lor, cum ar fi îmbunătățirea imunității și creșterea nivelului de energie.

Creatina

Vegetarienii și veganii au un aport redus de creatină în comparație cu persoanele cu diete care includ alimente de origine animală. Suplimentele cu creatină pot ameliora deficitul acestei substanțe importante din organism. Totodată, pentru cei care fac antrenamente cu greutăți, apar beneficii suplimentare: dezvoltarea masei musculare, creșterea puterii fizice, ridicarea nivelului de energie și recuperări mai ușoare după antrenamente.

Vitamina C

Vitamina C este importantă pentru o imunitate puternică, fiind un antioxidant eficient, care întărește apărarea naturală a corpului. Suplimentele cu vitamina C pot crește absorbția de fier în organism, ceea ce este important pentru dietele vegetariene, unde fierul poate fi găsit de obicei în proporții mai mici.

Semințele de chia

Semințele de chia au un conținut nutrițional ridicat, având numeroase beneficii pentru sănătate. Acestea au un conținut proteic ridicat, fibre, antioxidanți, vitamine și minerale. Ce le face deosebit de bune pentru vegetarieni este conținutul lor de acizi grași Omega 3.

Fructele goji

Fructele goji sunt un aliment sănătos, care conține vitaminele A și C, dar și fier și calciu. Unul din beneficiile acestui fruct este fortificarea sistemului imunitar, datorită conținului ridicat de vitamina C.

În acest magazin online, găsești numeroase suplimente nutritive ideale pentru vegetarieni și vegani, la un raport excelent între calitate și preț. Pe lângă suplimentele menționate, pot fi benefice pentru vegetarieni și produsele care suplimentează aportul de proteine, complexul de vitamine B, suplimentele cu Omega 3 și nu numai. Alege azi suplimentele potrivite pentru stilul tău de viață!

4 Articole

Vizualizare ca Grila Lista
  1. Chia Seeds
    Rating:
    100%
    22,00 RON
  2. Stoc epuizat!

4 Articole

Vizualizare ca Grila Lista