684 0

Draga jurnalule, saptamana a 6-a nu a fost cea mai stralucita pentru mine. De luni am inceput in forta cu Gfx-8, am schimbat antrenamentul de la unul format din superseturi: piept+spate, biceps+triceps si umeri -15 repetari a cate 3 serii, la antrenamente pentru fiecare grupa in parte de 4 serii a cate 15, 10 repetari.
Am crezut ca o sa fie mai usor pana la sfarsitul saptamanii, dar nu a fost asa. Incepand cu joi, am avut o „mica” mare problema cu zona lombara, zona afectata de mine in „tinerete”? si a trebuit sa ma limitez foarte mult in ceea ce priveste antrenamentul, postura in care merg si cum ma simt in sala, orice miscare sensibila punandu-mi presiune pe coloana.


Cand am ajuns la inceputul de weekend, am avut foarte mari probleme cu mesele, avand o mare decalare datorita programului incarcat al muncii. Lipsa somnului si-a spus cuvantul, lasandu-ma aproape fara puteri de fiecare data. Spre surprinderea mea, sambata, desi am dormit 6 ore, am avut un antrenament foarte bun datorita fiolelor AAKG si BCAA, apoi desigur am cazut lat?.
Desi am fost luat prin surprindere, acum stiu ce am de facut pentru a nu se repeta si a-mi spori performantele in continuare.

Lasa un comentariu