Alimentatia in echipa Andreea si Melinda

205 0
205 0

Ne apropiem cu pasi repezi de finalul competitiei si finalistii nostri au trecut prin cateva saptamani grele, incarcate cu antrenamente si cu restrictii alimentare, dar transformarile sunt pe masura muncii lor si abia asteptam sa vedem rezultatele obtinute de ei.

In aceasta saptamana concurentii ne-au povestit despre cat de greu le-a fost sa se acomodeze cu planul alimentar stabilit impreuna cu antrenorii lor.

Citeste articolul si descopera cum s-a simtit Andreea Surugiu dupa ce a adoptat noua dieta si daca va continua sa pastreze o alimentatie sanatoasa si dupa finalizarea competitiei!

Cu patru saptamani in urma, Melinda mi-a pregatit o dieta noua, bogata in grasimi si moderata in proteine, carbohidrati foarte putini si minim 3 litri de apa pe zi. Putinii carbohidrati permisi sunt din mere verzi, salate cu frunze verzi si unele legume. Este o dieta usor de urmat deoarece pot consuma orice fel de carne, oua, branzeturi grase etc.

Cu aceasta dieta nu imi mai este foame, cum imi era cu vechea dieta, de altfel nici nu ma deranjeaza restrictiile legate de carbohidrati.
Ma simt bine asa, gatesc cu drag si mananc cu pofta ­čÖé

Diferentele se vad, sper sa mearga bine in continuare.

Va pup si va invit sa urmariti in continuare evolutia mea.

 

 

Lasa un comentariu