TOUCHDOWN DIN PLANK CU MINGE ELVEŢIANĂ

TOUCHDOWN DIN PLANK CU  MINGE ELVEŢIANĂ

În mod evident există plank-uri cu diferite graduri de dificultate. Această versiune multitasking vă lucrează torsul, pieptul, fesierii, partea exterioară a coapselor şi umerii toate deodată, iar trei seturi a câte 10 repetări pe fiecare parte va da gata până şi cea mai mare expertă a plank-urilor.

Pregătire: Îngenuncheaţi în faţa unei mingi elveţiene şi aşezaţi-vă mâinile pe sol aproximativ la lăţimea umerilor. Întindeţi fiecare picior pe rând la spate pentru a vă sprijini deasupra mingii. Ridicaţi-vă şoldurile astfel încât acestea să se afle în linie dreaptă cu călcâiele şi capul.
Mişcare: Ridicaţi încet un picior de pe minge şi coborâţi-l pe sol în lateral, astfel încât acesta să atingă solul uşor. Deplasaţi-l înapoi în punctul de start şi repetaţi pe cealaltă parte. Continuaţi, alternânnd părţile până executaţi numărul stabilit de repetări.

Sfat: Împingeţi în jos pe minge cu piciorul rămas pe aceasta şi strângeţi fesierii pentru a vă stabiliza în timp ce celălalt picior al vostru se mişcă.