Tortilla de porumb vs. tortilla din făină

Tortilla de porumb vs. tortilla din făină

Mărimea porției: 28 grame

38 Cantitatea, în grame, care reprezintă un aport zilnic adecvat de fibre dietetice în cazul bărbaților, conform USDA.

CALORII PROTEINE (g) GRĂSIMI (g) CARBOHIDRAȚI (g) FIBRE (g)
Tortilla din porumb 62 2 1 13 2
Tortilla din făină 28 2 2.2 15 1

Numerele par a fi destul de similare, prin urmare un factor pe care un culturist ar trebui să îl aibă în vedere este cel mai simplu: Gustul. Care tip de tortilla îl preferi? Nu uita de asemenea că comparațiile din tabel sunt pentru porții mici de 28 grame la fiecare, și găsești adesea tortilla mult mai mari. Cu cât tortilla este mai mare, cu atât diferențele în ce privește cantitatea de calorii și carbohidrați vor fi mai mari. O diferență semnificativă este faptul că tortilla din porumb oferă de două ori cantitatea la 100 calorii versus tortilla din făină. Culturiștii sunt renumiți pentru faptul că își neglijează aportul de fibre, așadar optează pentru porumb dacă încerci să îți crești consumul de fibre dietetice.

CÂȘTIGĂTOR:
Tortilla din Porumb pentru raportul mai mare de fibre-la-calorie, pentru cantitatea mai scăzută de calorii și mai puțini carbohidrați la aceeași mărime a porției.