TEHNICA DE ANTRENAMENT

TEHNICA DE ANTRENAMENT

ARDERE PENTRU BICEPS! Aceasta este o tehnică avansată de antrenament la care puteţi antrena o grupă musculară în trei raze diferite de mişcare cu un singur set. Acestea pot fi făcute pentru orice parte a corpului, însă sunt bune îndeosebi pentru mişcări de izolare cu o singură încheietură cum sunt flexiile pentru biceps sau extensiile pentru triceps. Folosiţi 21 atunci când încercaţi să treceţi peste un blocaj sau când vreţi să schimbaţi ritmul pentru a menţine lucrurile interesante. Faceţi unul sau două seturi la începutul unui antrenament pentru a extenua în prealabil musculatura sau la final pentru a o epuiza complet.

ÎNCERCAŢI-O! Flexie cu bară pentru biceps din poziţie verticală
1. Prindeţi bara cu o priză supinaţie, cu mâinile depărtate la lăţimea umerilor şi ţineţi-o cu braţele complet întinse.
2. Deplasaţi bara în sus până la jumătatea distanţei, astfel încât coatele voastre să formeze un unghi de 90 grade, apoi coborâţi spre punctul de start. Faceţi şapte repetări în această rază parţială de mişcare.
3. Faceţi apoi alte şapte repetări parţiale care încep cu braţele voastre îndoite la 90 grade şi finalizaţi cu bara ridicată complet sus.
4. Efectuaţi în final şapte repetări complete de sus până jos şi aţi încheiat.