Supă cu bacon, roșii și linte roșie

Supă cu bacon, roșii și linte roșie

PENTRU 6 PORȚII

Pentru a prepara această rețetă în stil vegetarian elimină bacon-ul din lista de ingrediente.

Ingrediente: Spray pentru gătit antiaderent 6 felii de bacon tăiat gros, cubulețe 2 căni linte roșie uscată 5-6 căni supă de legume cu puțin sodiu sau apă 1 conservă de 400 grame roșii cubulețe cu puțin sodiu 1 ceapă medie, tăiată 1 linguriță usturoi mărunțit 1 linguriță busuioc 1 linguriță cimbru ½ linguriță chimen măcinat 1 linguriță sare de mare ¼ linguriță piper negru 1.

Încălzește o tigaie mare la foc mediu. Pulverizează spray pentru gătit pe suprafața acesteia. Prăjește cubulețele de bacon până ce sunt făcute. Pune-le deoparte. 2. Adaugă lintea în slow cooker. Adaugă pe urmă supa, roșiile, ceapa și condimentele. Adaugă și bacon-ul. 3. Lasă-le în slow cooker la temperatură joasă timp de opt până la 10 ore sau la temperautră mare timp de patru până la cinci ore.

Informații nutriționale (per porție): 290 calorii, 5 g total grăsimi, 1 g grăsimi saturate, 0 g grăsimi trans, 572 mg sodiu, 43 g total carbohidrați, 9 g fibre dietetice, 3 g zaharuri, 20 g proteină, 30 mg fier

Micuța linte puternică 

Capacitatea de contribuție la dezvoltarea musculară a lintei este cu mult mai mare decât mica sa existență. Lintea este bogată în proteine (16 grame la o cană de linte gătită), care sunt esențiale pentru sinteza proteinelor din musculatură și recuperare. Iar când vine vorba de conținutul de fibre, lintea conduce. Lintea este extrem de bogată în fibre solubile care ajută la controlarea nivelului de zahăr din sânge și a insulinei după o masă sănătoasă. În plus, lintea reprezintă o sursă excelentă de fier pentru creșterea energiei  și vitamine B pentru un metabolism sănătos.