Ştiinţă în alimentaţie

Ştiinţă în alimentaţie

CAFEAUA LUPTĂ ÎMPOTRIVA GRĂSIMII ŞI ÎMBUNĂTĂŢEŞTE STAREA DE SĂNĂTATE.

Atunci când adăugaţi o doză de espresso la o cană de cafea, aţi putea sta treaze toată noaptea. Indiferent de acest lucru, cercetările arată că consumul de cafea oferă multe avantaje în rândul femeilor care doresc rezultate mai bune în urma antrenamentelor lor.
O cană de cafea conţine aproximativ 60 miligrame de cafeină per cană (sau aproximativ 100 miligrame per cană). Cafeina ajută la reducerea grăsimii corporale prin intermediul a cinci mecanisme:
1  Ajută la prevenirea adunării grăsimii suplimentare la depozitul de grăsime.
2  Încurajează eliberarea grăsimii stocate pentru energie.
3  Creşte rata metabolică.
4  Creşte nivelul de energie pentru antrenamente mai intense.
5  Ajută la reducerea apetitului.
Fiecare cană de cafea neagră conţine doar aproximativ 10 calorii. Dacă nu vă place însă să o consumaţi sub această formă, puteţi totuşi obţine avantajele acestei băuturi adăugând puţin zahăr şi lapte degresat, creând o băutură pentru a fi consumată înainte de antrenament care susţine nivelul de energie, creşterea tonusului muscular şi recuperarea. Puteţi adăuga de asemenea o măsură parţială sau totală de proteine. Asiguraţi-vă doar că beţi acest amestec cu aproximativ o jumătate de oră înainte de antrenamente mai degrabă decât în apropierea orei de culcare.