Simte arderea

Simte arderea

Dacă ai lucrat în mod conștiincios în sala de forță însă mai ai ceva drum de parcurs până la a avea six-pack, consumă acest shake pentru arderea grăsimilor și secțiunea ta mediană va fi pregătită pentru un cadru de aproape.

LUPTĂ FURIOS ÎMPOTRIVA GRĂSIMII

1 CANĂ LAPTE DE CAPRĂ CU CONȚINUT REDUS DE GRĂSIMI

Comparativ cu laptele de vacă, laptele usor acrişor de capră conține mai mulți acizi grași omega-3 pentru arderea grăsimilor și acid linoleic conjugat (ALC). Cercetările arată că ALC îmbunătățește de asemenea metabolismul pentru o mai bună ardere a grăsimilor. În plus, laptele de capră se digeră mai ușor în cazul persoanelor care au stomac sensibil.

1 LINGURIȚĂ ULEI DE PEȘTE CU AROMĂ DE LĂMÂIE

Pește într-un shake?
Crede-ne, uleiul de pește cu aromă de lămâie nu are nici pe departe mirosul puternic al peștelui integral, și oferă o doză serioasă de DHA și EPA, doi acizi grași vedetă ce promovează un raport mai bun de muşchi-la-grăsime.

1 BANANĂ CU COAJĂ VERDE

Dacă ai evitat până acum bananele necoapte cu coajă verde, nu o mai face. Acestea conțin amidon rezistent, un tip de amidon pe care organismul nu îl poate digera. Studiile sugerează că amidonul rezistent ajută la stoparea hormonilor foamei, astfel încât scad șansele să mănânci în exces. Ar putea încuraja de asemenea organismul să ardă mai multă grăsime corporală pentru energie.

1 MĂSURĂ PROTEINĂ DIN ZER CU AROMĂ DE CIOCOLATĂ

Aminoacizii cu lanț ramificat din această proteină super încărcată încurajează creșterea masei corporale slabe, ceea ce îți menține organismul ancorat pentru a te ajuta să arzi grăsime corporală într-o veselie.

Notă: Amestecă toate ingredientele cu ½ cană de apă.

INFORMAȚII NUTRIȚIONALE PENTRU O PORȚIE

369 Calorii, 39g Proteine, 32g Carbohidrați, 10g Grăsimi