Shake esenţial pentru musculatură

Shake esenţial pentru musculatură

1 CANĂ SUC DE CIREŞE

Studiile sugerează că antioxidanţii antocianini din cireşele roz pot ajuta la recuperarea musculară după antrenament. Cireşele sunt de asemenea una din puţinele surse de melatonină din alimentaţie, o substanţă chimică care ar putea îmbunătăţi tiparul natural al somnului, o componentă esenţială pentru o recuperare musculară optimă şi pentru dezvoltare.

½ CANĂ DE ZMEURĂ ÎNGHEŢATĂ

Pe lângă numeroasele sale calităţi nutriţionale, zmeura abundă în vitamina C, care creşte sistemul imunitar, şi fibre dietetice pentru a ţine poftele sub control. Conţinutul ridicat de vitamina C şi de mangan ajută de asemenea la protejarea ţesutului corpului de efecte negative de oxigen.

½ CANĂ SFECLĂ TĂIATĂ

Abundenţa de nitraţi naturali găsită în legume precum sfecla se pare că ajută musculatura să lucreze mai eficient în timpul exerciţiilor, făcând antrenamentul să pară mai uşor. Traducere? Vă puteţi antrena mai mult şi mai intens.

1 MASURĂ PUDRĂ DE PROTEINE DIN ZER (VANILIE SAU FĂRĂ AROME)

Excesul de proteine din zer pentru creştere musculară ajută la încetinirea procesului de digestie a carbohidraţilor din aceste alimente puternice, astfel că probabilitatea de creştere subită a zaharurilor din sânge care ar putea aduce la creşterea grăsimilor este mai mică.

INFORMAȚII NUTRIȚIONALE
O SERVIRE
311 Calorii, 26 g Proteine, 49 g Carbohidraţi, 3 g Grăsimi.