Scoici & legume care ajută la slăbit

Scoici & legume care ajută la slăbit

cumpărarea & depozitarea peştelui proaspăt
Prepararea peştelui începe cu a şti cum să cumpăraţi corect şi cum să depozitaţi ce aţi cumpărat. Când mergi să cumperi peşte proaspăt, plănuieşte să îl consumi în prima zi sau a doua (cel târziu) a săptămânii, spune Goodson. „Ar trebui în mod ideal să îl găteşti în primele 24 ore de la cumpărare, însă poate sta la frigider timp de maxim 48 ore înainte de a fi pregătit.” În plus, caută „proaspăt” în loc de „congelat în prealabil”, sau întreabă cât timp a fost decongelat peştele, spune Goodson. „Se aplică aceeaşi regulă. Având în vedere că vrei să găteşti peştele în decursul a 48 ore de la decongelare, dacă peştele a fost deja decongelat 24 de ore, trebuie să îl găteşti în prima zi de la cumpărarea acestuia.”

Pentru 2 porţii
Mărimea porţiei: 5 scoici + 2 cepe verzi, 1 morcov
Timp total: 20 minute
Timp activ de preparare: 20 minute

● 2 linguriţe ulei de măsline
● 4 cepe verzi, feliate subţire
● 2 morcovi, tăiaţi în beţişoare subţiri
● 10 scoici de mare mari
● zeama de la ½ lămâie
Încălzeşte uleiul într-o tigaie de mărime medie, la foc moderat.
Adaugă cepele şi morcovii şi căleşte timp de trei minute, până ce cepele se înmoaie şi morcovii devin crocanţi şi fragezi. Ia legumele din cratiţă.
Adaugă scoicile în cratiţă şi găteşte-le până ce se rumenesc puţin, aproximativ două minute pe fiecare parte (nu amesteca).
Pune din nou legumele în tigaie şi stoarce zeama de lămâie peste toate; continuă să ţii pe foc până ce scoicile sunt pătrunse, aproximativ încă două minute. Serveşte cu orez brun.
Informaţii nutriţionale (per porţie): calorii 277, total grăsimi 10 g, grăsimi saturate 1 g, grăsimi trans 0 g, sodiu 328 mg, carbohidraţi 19 g, fibre 5 g, zahauri 7 g, proteine 27 g