ŞASE MIŞCĂRI PENTRU UN PIEPT MAI SEXY

ŞASE MIŞCĂRI PENTRU UN PIEPT  MAI SEXY

Una dintre părţile corpului cele mai neglijate în cazul femeilor este pieptul, însă întărirea acestor muşchi nu doar îmbunătăţeşte performanţa, însă poate face şi minuni nechirurgicale pentru mărimea cupei voastre. Uitaţi-vă peste aceste mişcări care vă lucrează pectoralii din toate unghiurile. Executaţi aceste exerciţii cu superseturi, efectuate consecutiv fără a face nicio pauză între ele, şi încercaţi să ajungeţi la trei runde a câte 10 până la 15 repetări fiecare.

SUPERSETUL 1:

Flotare: Aşezaţi-vă mâinile la distanţă mai mare decât lăţimea umerilor pentru a pune accent asupra părţii mediane a pieptului.
Presă Alternativă cu Gantere la Bancă Orizontală: Folosiţi fiecare braţ pe rând pentru a lucra fiecare parte a pieptului vostru în mod individual.

SUPERSETUL 2:

Flotare în Plan Înclinat: Aşezaţi-vă mâinile depărtate pe o bancă orizontală sau pe o bară a unui aparat Smith pentru a viza pectoralii inferiori. Notă: Cu cât înclinaţia este mai joasă, cu atât flotarea va fi mai grea.
Presă cu Greutăţi la Bancă Înclinată: Setaţi unghiul băncii la aproximativ 45 grade pentru a viza direct pectoralii superiori.

SUPERSETUL 3:

Flotare în Plan Declinat: Poziţionaţi-vă picioarele pe o bancă orizontală sau o cutie de plio situată în spatele vostru, cu mâinile mai depărtate decât lăţimea umerilor şi aşezate pe sol pentru a lovi partea superioară a pieptului.
Presă cu Minge Medicinală la Bancă în Plan Declinat: Împingeţi mingea medicinală direct spre tavan, nu deasupra feţei voastre, pentru a viza pectoralii inferiori.

Întotdeauna antrenaţi-vă partea superioară, mediană şi inferioară a pieptului pentru pectorali perfecţi!