Mituri despre accidentare

Mituri despre accidentare

Multor femei active le este teamă că vor creşte în greutate dacă fac pauză de la o rutină regulată de fitness timp de câteva zile, săptămâni sau luni. Iată două mituri de care puteţi uita.
• MIT: Musculatura se transformă în grăsime atunci când nu sunteţi active.
• ADEVĂR: Dacă nu puteţi fi active ca urmare a unei accidentări, este posibil ca musculatura să se reducă, însă aceasta nu se va transforma în grăsime.
• MIT: Lipsa sportului înseamnă că vă veţi îngrăşa.
• ADEVĂR: Nu lipsa sportului este cea care ar putea genera o creştere în greutate. Alimentaţia în exces în schimb ‒ care poate apărea cu uşurinţă dacă sunteţi plictisite sau deprimate ‒ este cea care duce la grăsime corporală în exces. Nu puteţi consuma în continuare aceleaşi porţii pe care le consumaţi când eraţi active şi să vă aşteptaţi să aveţi acelaşi fizic. Concentraţi-vă în schimb pe a consuma nişte porţii mai mici de alimente ce conţin o varietate de nutrienţi, îndeosebi proteine şi vitamina C. În plus, o alimentaţie sănătoasă atunci când sunteţi sănătoase poate ajuta ficatul să depoziteze o serie de vitamine şi minerale ce vă pot susţine pe durata perioadelor mai puţin active din punct de vedere fizic.