MIŞCAREA LUNII: ÎNDREPTARE CU HALTERA ÎNTR-O MÂNĂ

MIŞCAREA LUNII: ÎNDREPTARE CU HALTERA ÎNTR-O MÂNĂ

Antrenează-ţi corpul unilateral, în timp ce-ţi lucrezi foarte eficient şi trunchiul şi priza cu acestă variaţie a unei îndreptări tradiţionale cu haltera.

Pregătire: Stai în partea stângă a unei haltere, aproape de mijlocul ei, picioarele depărtate la lăţimea umerilor, degetele de la picioare uşor orientate înspre exterior. Îndoaie genunchii şi coboară până reuşeşti o priză solidă pe halteră cu mâna dreaptă, menţinând şoldurile drepte şi aliniate. Şoldurile ar trebui să fie mai sus decât genunchii, spatele drept, capul în poziţie neutră.
Mişcarea: Întinde-ţi genunchii şi şoldurile şi ridică-te, ridicând haltera cu o mână, de-a lungul piciorului până stai complet în picioare. (Notă: O aplecare uşoară de lângă bară e naturală, dar nu ar trebui să fie extremă. Dacă eşti precum Turnul din Pisa, greutatea e prea mare!) Coboară lent în poziţia de start şi atinge scurt solul cu haltera înainte să treci direct în repetarea următoare. Fă toate repetările pe o parte înainte să schimbi.

PONT: Asigură-te că prinzi haltera chiar în centrul ei, altfel va coborî mai mult la un capăt şi te-ar putea dezechilibra.