Mănâncă sănătos şi cănd eşti pe fugă

Mănâncă sănătos şi cănd eşti pe fugă

Alicia Harris Ross împărtăşeşte sfaturile ei pentru o alimentaţie sănătoasă pe fugă.

Indiferent cât de ocupată este cu munca ei ca reprezentant de vânzări în zona Chicago, pentru această atleta sponsorizată este foarte important să aleagă alimente pe care să le poată împacheta cu uşurinţă pentru a pleca la drum. „Fructele, migdalele, pudra proteică şi un shaker sunt atât de utile să le ai la îndemână”, spune Harris, adăugând că dacă poate pleca de acasă cu aceste produse cheie plus o proteină suplimentară completă şi o masă cu carbohidraţi, ea este asigurată pentru întreaga zi. Întotdeauna mănâncă o masă rapidă dimineaţa şi apoi mai ia o masă de cină când se întoarce.
În timpul sarcinii cu primul ei copil, aceasta şi-a modificat puţin planul alimentar sănătos, însă a reuşit să se menţină pe drumul cel bun cu antrenamentul şi o dietă sănătoasă.
Consecvenţă şi disciplină este mantra ei. „Niciuna dintre noi nu suntem perfecte, însă dacă încerci să nu pierzi din vedere această mantră, acest lucru contribuie foarte mult la respectarea planului de alimentaţie sănătoasă”, spune Harris. Aceasta crede de asemenea în gândirea pozitivă. „Însărcinată sau nu, acesta este un sfat excelent pentru toate. Dacă vrem să fim în formă maximă, nu putem să ne consumăm negativ tot timpul. Dacă păstrăm o mentalitate pozitivă, vom deveni cea mai bună variantă a propriilor persoane!”

MODELUL MEU DE PLAN PENTRU O ZI
MIC DEJUN: 4 albuşuri de ou, ½ cană de ovăz, 1 cană coacăze, un vârf de scorţişoară şi 3 linguri de unt de arahide sau Sweet Spreads natural (sweetspreads.com) CocoNutter Dark Chocolate Mint
„Amestec albuşurile de ou, ovăzul, coacăzele şi scorţişoara şi fac o clătită proteică din ovăz, cu crema deasupra. Pot să pregătesc asta noaptea pentru a o mânca rapid dimineaţa, iar când călătoresc mă asigur că am cu mine această mâncare!”
GUSTARE: Prună şi câteva migdale
„Probabil că nu este suficient pentru o a doua masă, însă este rapid de luat şi de mâncat în timp de conduc, pentru a rezista până la prânz. Dacă îmi este foame în mod special în ziua respectivă, mai beau un shake proteic sau mai beau un smoothie cu proteine.”
PRÂNZ: Salată de pui
140 grame de piept de pui bucăţele, salată romană şi spanac, oţet balsamic, avocado, roşii strugure şi uneori brânză uşoară
„Mie îmi vine uşor să mărunţesc salata pentru necesarul de câteva zile şi să pun o parte într-un recipient cu puţin pui pregătit dinainte.”
GUSTARE: Măr şi un shake proteic (Hydro Pro)
„Mai iau şi câteva migdale, pentru că atunci când conduc toată ziua am nevoie de câteva ronţăieli.”
SFAT: „De asemenea, eu mănânc uneori mărul cu puţin unt de arahide.”
CINĂ: Preferatele mele ‒ Fajitas
Tortilla cu puţini carbohidraţi; sos pentru fajita cu conţinut redus de sodiu şi pui fiert; bucăţi de ardei verzi roşii şi galbeni.
„Eu înlocuiesc smântâna de pe tortilla cu iaurt grecesc. Mai pun o salată verde suplimentară pe lângă, cu oţet balsamic şi roşii strugure.
„Încerc pe cât de mult pot să includ şi o proteină, fie că este pui, carne tocată de curcan, tilapia sau somon cu vreun fel de verdeaţă, spre exemplu salată, sparanghel, broccoli, fasole verde sau orice găsesc în frigider la momentul respectiv!”