Îmbunătăţiţi-vă Plank-ul

Îmbunătăţiţi-vă  Plank-ul

Toată lumea ştie că plank-urile sunt grozave pentru abdomen, umeri şi fesieri, însă efectuarea acestora zi de zi poate deveni plictisitoare. Încercaţi aceste variaţii ale acestei mişcări dinamice pentru a vă provoca şi mai mult corpul – şi mintea!

V-PLANK
Aşezaţi-vă într-o poziţie standard de plank, cu mâinile aşezate direct sub umeri. Fără a vă îndoi coatele, deplasaţi-vă şoldurile spre tavan, astfel încât capul vostru să fie orientat în jos, iar corpul să formeze o formă de V întoarsă. Coborâţi spre poziţia de start şi repetaţi. Faceţi 10 până la 15 repetări.

GENUNCHE LA COT
Aşezaţi-vă într-o poziţie standard de plank, cu mâinile aşezate direct sub umeri. Ridicaţi-vă piciorul drept pentru a fi paralel cu solul, apoi îndoiţi respectivul genunchi şi aduceţi-l sub voi şi spre cotul vostru stâng, ţinându-vă şoldurile jos. Întindeţi-vă înapoi pentru a ajunge în poziţia de start şi repetaţi, alternând părţile. Faceţi 10 repetări pe fiecare parte.

PLANK AVION
Aşezaţi-vă într-o poziţie standard de plank, cu mâinile aşezate direct sub umeri. Ridicaţi un braţ direct în lateral în exterior şi ridicaţi piciorul opus pentru a ajunge în plan paralel cu solul. Ţineţi poziţia timp de trei respiraţii, apoi întoarceţi-vă spre start. Continuaţi, alternând braţele şi picioarele timp de 10 repetări.