Ia-ți micul dejun pentru creștere musculară din mers

Ia-ți micul dejun pentru creștere  musculară din mers

Încearcă acest mic dejun în cană nutritiv și simplu care va pune stop descompunerii  musculare și îți va oferi energia necesară pentru a-ți continua ziua

GLORIA DIMINEȚII

1 CANĂ LAPTE CU CONȚINUT REDUS DE GRĂSIMI

Laptele de vacă conține o combinație de proteine cu acțiune rapidă și lentă, precum și leucină, un aminoacid deosebit de important care s-a dovedit a încuraja creșterea musculară.

1/3 CANĂ FULGI DE OVĂZ TRADIȚIONALI

Nu trebuie să fierbi efectiv ovăzul pentru a culege beneficiile fibrelor pe care acesta le conține care îți dau senzația de sațietate și carbohidrați cu eliberare lentă. Asigură-te doar că alegi ovăzul tradițional sau “steel cut”.

1 MĂSURĂ PUDRĂ PROTEICĂ DIN IZOLAT DE ZER

În timp ce sunt lipsiți de alimentație peste noapte, mușchii tăi pot intra într-o stare de catabolism (distrugere). Prin urmare o sursă de proteină de bună calitate cum este ovăzul este de maximă importanță la micul dejun.

1 LINGURĂ SIROP PUR DE ARȚAR

Un plus dulce pentru shake-uri ce conține fitonutrienți care ar putea ajuta la promovarea recuperării musculare. Zaharurile cu digestie rapidă reumplu depozitele de glicogen care au fost epuizate pe parcursul nopții.

1 BANANĂ CONGELATĂ

Fructele congelate adaugă densitate și textură cremoasă acestui smoothie de dimineață. Carbohidrații și vitaminele B din banane îți vor crește de asemenea nivelul de energie.