De ce să consumi peşte?

De ce să consumi peşte?

Consumarea unei cantităţi mai mari de peşte susţine sănătatea cardiovasculară
Peştele este un aliment care se regăseşte în planurile nutriţionale ale multor atleţi, însă după părerea noastră există de fapt două alimente diferite, şi ambele ar trebui să facă parte din dieta atleţilor. În primul rând există peşti cu conţinut extrem de redus de grăsimi cum sunt multe forme de peşte alb şi ton. În cazul acestor alimente un procent mare din caloriile pe care le conţin derivă din proteină. Multora  le place peştele deoarece consideră că este uşor de preparat şi, mai important încă, este uşor de digerat. Există în al doilea rând peştele gras cum e somonul şi sardinele. Aceste tipuri de peşte au un conţinut mult mai ridicat de calorii şi un conţinut oarecum mai redus de proteine deoarece conţin o porţie considerabilă de grăsimi sănătoase, cum sunt acizii graşi omega-3.
Un studiu recent a arătat că consumarea a cinci porţii de peşte pe săptămână reduce semnificativ riscul de atac cerebral. Probabil că acest aspect nu reprezintă cea mai mare preocupare,  însă putem sugera că un consum frecvent de peşte gras ajută la îmbunătăţirea sănătăţii voastre cardiovasculare, precum şi a nivelurilor hormonilor.