Antrenează-te cu cerealele

Antrenează-te cu cerealele

Când vine vorba de de cereale nu te limita la ovăz sau la orez brun. Poți să alegi foarte multe alte cereale integrale cu calități nutriționale serioase. Caută aceste cereale sănătoase în magazinele cu alimente de calitate sau în magazinele en-gros bine aprovizionate.

RECUPERARE SUPERIOARĂ

Orez Negru
Oamenii de știință de la Universitateda Cornell (NY) au raportat recent că orezul negru chinezesc – numit și orezul interzis – este înzestrat cu o varietate de antioxidanți, inclusiv aceleași antocianine ce se găsesc în coacăze. Se consideră că asemenea antioxidanți ajută la recuperarea musculaturii după un antrenament intens.

CONSTRUIREA MUSCULATURII

Fulgi de Quinoa
Această cereală din America de Sud oferă o gamă largă de nutrienți, inclusiv magneziu, folat, fier și aminoacizi esențiali. Quinoa este cu siguranță bună pentru creșterea musculaturii. Fulgii de quinoa se obțin prin măcinarea semințelor pentru a le aplatiza. Încearcă-i în loc de ovăz pentru micul dejun.

REDUCEREA GRĂSIMII

Secară Albă
O rudă a grâului, secara albă are o textură gumoasă grozavă. Această cereală integrală străveche este o bogată sursă de fibre, oferind aproximativ 8 grame per cană (volumul gătit). Fibrele ajută la prevenirea creșterii rapide a zahărului din sânge, ceea ce ar putea duce la pofte de fast-food.

CEREALĂ PENTRU ENERGIE

Meiul
Nu doar pentru păsări, meiul oferă o gamă vastă de vitamine și minerale, inclusiv magneziu. Oamenii de știință portughezi au descoperit că persoanele care au consumat cea mai mare cantitate de magneziu au avut o forță musculară crescută. Cu o aromă ușoară și necostisitor, meiul este considerat a fi unul dintre cerealele cele mai ușor de digerat.

AMPLIFICATOR AL TESTOSTERONULUI

Teff
Originar din Etiopia, teff-ul este cereala integrală cea mai mică din lume. Această cereală cu gust de nucă și bogată în nutrienți face totuși parte din categoria grea în ce privește valoarea nutrițională, cu cantități impresionante de fibre, magneziu, fier pentru creșterea nivelului de energie și zinc. Zincul este esențial pentru producerea testosteronului, hormonul anabolic cel mai important al corpului. Teff-ul poate fi pregătit ca un pasat pentru micul dejun.