Aerial Yoga

Aerial Yoga

Tocmai când credeaţi că yoga nu putea deveni mai la modă, acum au ridicat-o-n aer. Aerial Yoga foloseşte un hamac din material mătăsos ancorat de tavan pentru a ajuta elevii să ajungă în poziţii de yoga în timp ce aceştia sunt parţial sau total susţinuţi de hamac. Gândiţi-vă că puteţi să vă întăriţi şi să vă întindeţi fără a vă pune presiune asupra încheieturilor sau a vă comprima coloana. (De fapt, mulţi yoghini dedicaţi stilului aerian jură că atunci când părăsesc sala sunt mai înalţi decât când au intrat!)

Nu vă faceţi griji însă – nu trebuie să fiţi staruri de circ pentru a putea participa. Mişcările sunt familiare, cu instrucţiuni pas-cu-pas despre felul în care trebuie să manipulaţi hamacul pentru a vă susţine braţele, picioarele, şoldurile sau chiar întregul corp. Iar hamacul nu este departe de sol, aşadar nu vă faceţi griji în privinţa faptului că sunteţi prea sus.

Câteva lucruri de reţinut: vă veţi afla cu capul în jos pentru o serie de posturi, aşadar daţi jos orice bijuterie care ar putea să se încâlcească. Aveţi de asemenea în vedere să purtaţi pantaloni lungi şi bluze cu mânecă lungă pentru a evita arsuri cauzate de mătase şi de frecarea cu hamacul.

Şi cel mai important lucru, dacă sunteţi predispuse la stări de greaţă din cauza mişcării, spuneţi acest lucruri instructorului. Există câteva poziţii care necesită balansare şi rotire pe care ar trebui să le evitaţi, prin urmare rugaţi instructorul să facă nişte modificări pentru a ţine prânzul la locul lui.

GÂNDIŢI-VĂ LA MUSCULATURĂ - Nu aveţi chef să vă antrenaţi? Folosiţi-vă puţin de mintea voastră. Un studiu efectuat la University of New Hampshire sugerează că pur şi simplu amintirea unei experienţe de antrenament pozitive poate fi suficient pentru a vă impulsiona. Gândiţi-vă la cât de bine v-aţi distrat săptămâna trecută la Zumba sau cât de mândre aţi fost pentru că v-aţi atins un obiectiv. Mişcaţi-vă! Gândiţi-vă la succesul vostru timp de câteva minute, apoi folosiţi acea amintire pentru a executa antrenamentul. Cine ştie – antrenamentul vostru de astăzi ar putea fi o amintire grozavă pe care o puteţi folosi pentru a vă motiva mâine!