SUPLIMENTE FOTBAL

 

Ce suplimente sunt recomandate pentru fotbal?

Respectarea unui plan alimentar bine gandit este cruciala pentru performantele unui jucator de fotbal, fie el la un nivel de hobby sau de performanta/specialitate.

De la aceasta regula nu face exceptie nici cel mai bun jucator din lume la ora actuala, Lionel Messi: alimentatia acestuia consta intr-o multitudine de surse de proteine (de la peste slab, carne de pasare si lapte, pana la shake-urile proteice), surse de vitamine si minerale (fructe si legume, in special cele verzi) si apa - hidratarea joaca un rol important pentru sanatatea organismului nostru. Un sfat de aur din partea jucatorului premiat: nu sari niciodata peste mese.

Aceasta varietate in alimentatia ta poate fi sustinuta foarte bine de suplimentele sportive: acestea te ajuta sa atingi nivelul optim de nutrienti in corp, care te ajuta la randul lor sa atingi performanta dorita. Aici nu vorbim doar de masa musculara puternica, dar si de puterea ta de concentrare, de a lua decizii in ritm alert.

Cand si cum trebuie administrate suplimentele?

Programele de antrenament destinate fotbalului au cerinte fizice ridicate, la care poti face fata doar daca detii in corp combustibilul necesar si o doza serioasa de energie.

Pentru a-ti diversifica sursa de proteine din alimentatie, iti sugeram produsele din Linia Beef Protein: acestea sunt o sursa excelenta de proteine pure din carne de vita si carbohidrati, de care tu ai nevoie pentru a mentine nivelul de glicogen din muschi si pentru a-ti mentine coordonarea intacta pe parcursul antrenamentului si/sau meciului. Totodata, sunt bogate in aminoacizi, creatina, minerale si vitamina B.

Pentru un plus de forta inainte de sesiunea de antrenament poti apela la o portie de Creatina Creapure: aceasta mareste sinteza proteinelor si este recunoscuta pentru reducerea nivelului de colesterol LDL si al altor factori de risc in bolile cardiace si circulatorii - un aspect la care un jucator de fotbal trebuie sa fie foarte atent.

In timpul antrenamentului vei fi insetat si vei simti nevoia de a-ti incarca bateriile. Iti recomandam Pro Energy: este o bautura concentrata energizanta, are la baza carbohidrati cu absorbtie rapida si este imbogatita cu taurina, L-Carnitina, cafeina, vitamine si minerale - reduce oboseala si creste concentrarea in cadrul unei activitati fizice sustinute.

Dupa antrenament trebuie sa te asiguri ca oferi organismului tau cele necesare pentru a se recupera - accentul cade pe un aport de proteine. In acest moment poti apela la un supliment precum Pro Whey: contine proteina din zer si cea mai inalta valoare de BCAA si anume: leucina, izoleucina, valina - aminoacizi importanti care sunt asimilati de indata in urma antrenamentului si consolideaza masa musculara. Iar daca iti este pofta de ceva de rontait, apeleaza linistit la un baton proteic: iti va suplimenta alimentatia zilnica cu proteine, carbohidrati si grasimi - in cantitati optime.

Iti recomandam urmatoarele suplimente pentru fotbal: