De Admin in 23 ianuarie, 2014

31-638x300hhh

Dacă vrei sa maximizezi nivelul de testosteron – şi să construieşti prin urmare muşchi – ultimele cercetări susţin că ai nevoie de calciu ca parte a regimului pentru amplificarea nivelului de hormoni.

Toţi ştim (sau ar trebui să ştim) că testosteronul este regele hormonilor pentru creşterea musculară. Numeroase studii arată că nivelul ridicat de testosteron rezultă în sinteză proteică intensificată şi prin urmare masă musculară, timp de regenerare mai scăzut şi libido crescut. Din această cauză majoritatea companiilor de suplimente au formulat produse, care măresc nivelul de testosteron în mod sigur şi natural. Multe formule s-au bazat pe binecunoscutele ierburi cu efecte clinice dovedite ca schinduf şi tribulus terrestris. Informaţiile interesante ale unui studiu recent sugerează totuşi că o simplă doză de calciu zilnic, pe lângă antrenamentul extenuant, ar sprijinii creşterea nivelului de testosteron.
Publicat în Biological Trace Element Research, studiul a ales la întâmplare 30 de bărbaţi sănătoşi cu vârsta între 17 şi 21 ani împărţindu-i în trei grupe.Prima grupă a suplimentat cu 35 milligrame de calciu gluconat pe kilogram pe zi şi nu s-a antrenat; al doilea grup a consumat 35 miligrame de calciu gluconat pe kilogram pe zi, după ce s-au antrenat 90 de minute până la epuizare cinci zile pe săptămână; al treilea grup s-a antrenat 90 de minute până la epuizare cinci zile pe săptămână fără suplimentare.
Datele au arătat că deşi antrenamentul în sine a dus la o creştere semnificativă a nivelului de testosteron, suplimentarea cu calciu pare să sprijine creşterea nivelului de testosteron indus de antrenament.
Culturiştii care vor să-şi maximizeze producţia naturală de testosteron şi creşterea musculară, după sugestiile cercetării, ar trebui să suplimenteze cu cel puţin 35 miligrame de calciu.

 

Vă recomandăm:

 

 

 

 

 

 

6 motive să alegi calciul:

1. Calciul este fundamental pentru oase şi dinti puternici.
2. Calciu joacă un rol cheie în arderea grăsimilor.
3. Calciul este mineralul principal implicat în contracţia muşchilor.
4. Nivelul calciului tinde să fie redus la culturişti pentru că majoritatea dietelor nu includ produse lactate.
5. În cazul dietei cu conţinut ridicat de proteine, calciul este eliminat prin urină din cauza nivelului ridicat de fosfor alimentar.
6. Calciul sprijină producţia testosteronului după antrenament.

( O singură cană de broccoli conţine aproximativ 43 mg de calciu – mai mult decât suficient să satisfacă aportul zilnic.)

 

Pinterest

Ar putea sa iti placa si