a-b

POVESTEA UNUI MARINAR CU PRIVIRE LA DEFINIREA DELTOIZILOR

Postat in 20 februarie, 2017

Devotamentul profesionsitului IFBB Leo Ingram față de datorie a dus la construirea atât a unei cariere de care poate fi mândru, cât și a unor umeri la fel de lați precum trapa unei nave marine. Aici, procesul dă naștere performanței. Marca unui mare atlet este înclinația acestuia spre excepțional – momente trecătoare când pregătirea aduce... » Citește mai mult

Several types of sugar - refined  and granulated

IMPACTUL ZAHĂRULUI

Postat in 16 februarie, 2017

Te gândești să adaugi suc de fructe în shake-ul proteic de după antrenament? Mai gândește-te o dată. Fructoza nu este în niciun caz cea mai bună alegere după antrenament, însă există alte momente din zi când aceasta este ideală. Iată ultimele informații cu privire la neînțelesul zahăr. Fie că vrei să pui masă musculară sau... » Citește mai mult

POZA-AL

COMPETIŢIA ALIMENTELOR MUSCULARE

Postat in 16 februarie, 2017

Este noaptea luptei în nutriție, întrucât 12 perechi de alimente se confruntă pentru a vedea care este domnitorul suprem în dieta ta pentru culturism În calitate de culturist dedicat îți faci deja stocul în principal cu alimente benefice pentru fizic. Din păcate însă având în vederea economia actuală, banul tău pentru alimente nu mai cumpără... » Citește mai mult

POZA-TOTI

MAI MULT VOLUM = MĂRIME MAI MARE ?

Postat in 16 februarie, 2017

Este interesant să vezi diversele dezbateri ce există încă în lumea culturismului. Nu este nevoie decât de o întrebare pentru a crea o discuție în contradictoriu în cadrul unui grup de halterofili. Este presa la bancă cea mai bună mișcare pentru piept care există? Ar trebui să cobori dincolo de planul paralel atunci când faci... » Citește mai mult

POZA-4

UNA GATA, MAI RĂMÂN 99

Postat in 15 februarie, 2017

Efectuarea unor seturi de 100 repetări poate face ceea ce antrenamentul cu număr redus de repetări nu poate: să vizeze fibrele musculare cu contracție lentă. Iată cum să folosești o strategie de 10, 25 și 100 repetări pentru a-ți crește forța, rezistența, masa musculară și tăria mentală. Culturismul este un soi de joc de loterie,... » Citește mai mult

POZA-3

INFORMAŢII STIMULANTE DESPRE CREATINĂ

Postat in 15 februarie, 2017

Acest supliment popular în nutriția sportivă ar putea ajuta de asemenea la calmarea depresiei În lumea suplimentării sportive, creatina a trecut de la rățușca cea urâtă la lebădă destul de rapid. Grijile inițiale negative cu privire la acest aminoacid compus au fost lăsate repede deoparte odată cu cercetările adiționale, iar beneficiile – o recuperare sporită,... » Citește mai mult

poza-2

TORTILLA DE PORUMB VS. TORTILLA DIN FĂINĂ

Postat in 15 februarie, 2017

Mărimea porției: 28 grame Cantitatea, în grame, care reprezintă un aport zilnic adecvat de fibre dietetice în cazul bărbaților, conform USDA.   TORTILLA DIN PORUMB CALORII 62    PROTEINE 2g     GRĂSIMI 1g CARBOHIDRAȚI 13g     FIBRE 2g   TORTILLA DIN FĂINĂ CALORII 28      PROTEINE 2        GRĂSIMI 2,2... » Citește mai mult

Pagina 1 din 11812345...102030...Ultima »