cd

5 alimente 30 rețete

Postat in 25 ianuarie, 2017

Transformă aceste cinci ingrediente principale într-o săptămână de alimentație sănătoasă – BOOM! Vorbește cu suficienți profesioniști din domeniul fitness-ului și vei observa un mesaj comun: cheia spre alimentația pentru un fizic în formă este pregătirea meselor dinainte. Însă chiar dacă știi că pregătirea respectivei mese face ca alimentația sănătoasă să fie ceva la fel de... » Citește mai mult

3

Schimbări mici rezultate mari (partea II)

Postat in 25 ianuarie, 2017

3 OBIECTIVUL TĂU: TRANSFORMARE METABOLICĂ CUM SĂ OBȚII ACEST LUCRU: SETURI SCARĂ Seturile de contrast resprezintă o modalitate excelentă de a extinde un set tradițional pentru a te antrena spre condiționarea și arderea grăsimilor. Acestea adaugă volum la antrenamentul tău fără a taxa în exces sistemul nervos central. Asociază pur și simplu o mișcare standard... » Citește mai mult

3

Schimbări mici rezultate mari (partea I)

Postat in 25 ianuarie, 2017

FIE CĂ ESTE VORBA DE O FORȚĂ MAI MARE, CREȘTERE MUSCULARĂ, REZISTENȚĂ SAU SCĂDERE A GRĂSIMII CORPORALE, OXYGEN FACE CA LUCRURILE SĂ ÎȚI FIE MAI UȘOARE. ACESTE PATRU TEHNICI TE AJUTĂ SĂ OBȚII CORPUL PE CARE ȚI-L DOREȘTI. Cum te aștepți să progresezi dacă urmezi întotdeauna același program? Iată patru modalități de a-ți combina antrenamentul... » Citește mai mult

3-4

Planul tău de salvare pentru concediu

Postat in 25 ianuarie, 2017

17 la sută mai bine Consumă alimente organice ori de câte ori poți. În vreme ce un studiu efectuat în 2012 a descoperit că nu există nicio diferență nutrițională între alimentele organice și cele produse în mod convențional, cercetările mai recente publicate în British Journal of Nutrition dau peste cap descoperirile anterioare. Realizată de către... » Citește mai mult

1

Eficientizează-ți antrenamentul (partea II)

Postat in 20 ianuarie, 2017

[REMEDIU] TEHNICĂ: „POZIȚIONEAZĂ-ȚI UMERII” Stai la un aparat de pulldown și prinde bara cu o priză largă pronație. Lasă brațele să se întindă complet relaxându-ți umerii și spatele. Acum trage doar omoplații – nu bara sau coatele – în jos și spre interior de-a lungul spatelui, ținând gâtul întins. Prefă-te că strângi un creion între... » Citește mai mult

1

Eficientizează-ți antrenamentul (partea I)

Postat in 20 ianuarie, 2017

Te antrenezi intens, faci pauză adecvată și îți alimentezi corpul. Și totuși dintr-o dată rezultatele tale încetează să mai apară, indiferent de tenacitatea și dedicarea ta. Având în vedere că faci totul cum trebuie în ceea ce privește planificarea și periodicizarea, cel mai probabil nu te antrenezi în exces. Cu toate acestea, când vine vorba... » Citește mai mult

^BD242FFE03FDBB226BA371C9893BF922533A20E45DF47F10DC^pimgpsh_fullsize_distr

Simte puterea (partea II)

Postat in 16 ianuarie, 2017

Strategie de succes 2 „Dacă antrenamentul tău ține doar de aspectul exterior, vei renunța. Bucură-te de ceea ce faci și găsește sursa în locul potrivit și vei câștiga.” fandare din mers cu picioarele depărtate cu pulsație Pregătire: Ține două gantere pe lângă corp și stai în poziție verticală cu picioarele depărtate la lățimea șoldului, umerii jos... » Citește mai mult

Pagina 1 din 6512345...102030...Ultima »