1

Eficientizează-ți antrenamentul (partea II)

Postat in 20 ianuarie, 2017

[REMEDIU] TEHNICĂ: „POZIȚIONEAZĂ-ȚI UMERII” Stai la un aparat de pulldown și prinde bara cu o priză largă pronație. Lasă brațele să se întindă complet relaxându-ți umerii și spatele. Acum trage doar omoplații – nu bara sau coatele – în jos și spre interior de-a lungul spatelui, ținând gâtul întins. Prefă-te că strângi un creion între... » Citește mai mult

1

Eficientizează-ți antrenamentul (partea I)

Postat in 20 ianuarie, 2017

Te antrenezi intens, faci pauză adecvată și îți alimentezi corpul. Și totuși dintr-o dată rezultatele tale încetează să mai apară, indiferent de tenacitatea și dedicarea ta. Având în vedere că faci totul cum trebuie în ceea ce privește planificarea și periodicizarea, cel mai probabil nu te antrenezi în exces. Cu toate acestea, când vine vorba... » Citește mai mult

^BD242FFE03FDBB226BA371C9893BF922533A20E45DF47F10DC^pimgpsh_fullsize_distr

Simte puterea (partea II)

Postat in 16 ianuarie, 2017

Strategie de succes 2 „Dacă antrenamentul tău ține doar de aspectul exterior, vei renunța. Bucură-te de ceea ce faci și găsește sursa în locul potrivit și vei câștiga.” fandare din mers cu picioarele depărtate cu pulsație Pregătire: Ține două gantere pe lângă corp și stai în poziție verticală cu picioarele depărtate la lățimea șoldului, umerii jos... » Citește mai mult

^BD242FFE03FDBB226BA371C9893BF922533A20E45DF47F10DC^pimgpsh_fullsize_distr

Simte puterea (partea I)

Postat in 16 ianuarie, 2017

DE LA GIMNASTICĂ LA AMERICAN GLADIATORS LA THE BIGGEST LOSER, JEN WIDERSTROM LE-A FĂCUT PE TOATE. EA CREEAZĂ ACUM UN ANTRENAMENT PENTRU SCULPTARE ȘI DEFINIRE EXCLUSIV PENTRU OXYGEN, FOLOSIND NIȘTE TEHNICI NOI PE CARE  NICI MĂCAR NOI NU LE CUNOȘTEAM! Care este în prezent stilul tău de antrenament? Din punct de vedere fizic eu cred... » Citește mai mult

popcorn-imbunatatit

Popcorn îmbunătățit

Postat in 4 ianuarie, 2017

Regândește-ți gustările cu această ronțăială sănătoasă și bogată în nutrienți care te va satisface în totalitate. Popcornul este o opțiune favorită la sălile de cinema, însă de ce să nu îl adaugi la gustările tale? De fapt, majoritatea dieteticienilor îți vor recomanda acest lucru – și pe bună dreptate. După ce elimini untul rămâi cu... » Citește mai mult

6

CARNE CU DOVLEAC ȘI LEGUME

Postat in 4 ianuarie, 2017

Carnea de vită este una dintre principalele surse de fier hem, tipul de fier care se absoarbe de două până la trei ori mai eficient decât sursele de fier care nu sunt bazate pe carne (non-hem). Dovleacul din carne și sosul care se pune deasupra conțin puțină vitamina C, care ajută și mai mult la... » Citește mai mult

5

RISOTTO CU DOVLEAC ȘI CÂRNAT DE PUI

Postat in 4 ianuarie, 2017

Folosirea cârnaților de pui slab și reducerea cantității de parmezan poate ajuta la menținerea sub control a gramelor de grăsime saturată, creând în același timp acea textură cremoasă și bogată și gusturile pentru care sunt cunoscute felurile de mâncare cu risotto. Poți evita vinul alb și mai adaugă o cană de supă la amestecul de... » Citește mai mult

Pagina 1 din 6412345...102030...Ultima »